چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یک آزمون بزرگ و سرنوشت ساز در موقعیت حساس کنونی است.

امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اهمیت انتخابات امروز، گفت: حضور گسترده و یکپارچه مردم در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منشأ اقتدار و امنیت ملی است.

حجت الاسلام رحیم آبادی همچنین در بخشی از سخنانش با اشاره به توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: وظیفه ماست که در ارشاد، روشنگری و آگاه سازی مردم تلاش کنیم.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه ملت ما با ایمان هستند و در مراسم تشییع شهید جمهور بی سابقه و گسترده درخشیدند گفت: مردم ایران در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز همچون گذشته خواهند درخشید.

حجت الاسلام رحیم آبادی خطاب به اقشار مختلف مردم برای انتخاب فرد اصلح در این موقعیت حساس و کنونی کشور گفت: باید در این موقعیت فردی را انتخاب کنیم که از هر نظر اصلح باشد و اگر دنبال امنیت، آسایش و رفاه هستیم باید باتوجه به معیار‌های انقلاب اسلامی به فرد اصلح رأی دهیم.

به گفته وی در این آزمون بزرگ و حماسه جدید، باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بیهوده به مردم قول ندهد و با مردم و ملت باشد و دل در گرو بیگانگان نداشته باشد.

وی گفت: رئیس جمهور جدید هم باید مسئولان، وزیران و استانداران را از جنس مردم انقلابی، ولایت مدار، دشمن شناس، دشمن ستیز و با مردم بودن را انتخاب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.