رئیس ستاد انتخابات استان تهران:

مردم پایتخت تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند

رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر حضور مردم در ساعات باقی‌مانده از برگزاری انتخابات گفت: مردم پایتخت تخلفات احتمالی انتخابات را گزارش دهند.

سیدعباس جوهری عصر جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری تهران ضمن اعلام تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۲ اظهار کرد: از همه مردم استان تهران می‌خواهیم در ساعاتی که انتخابات تمدید شده در صورتی که قصد شرکت در این آزمون سیاسی را دارند پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در ساعات اولیه آغاز فرآیند انتخابات شاهد حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای بودیم، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در شعب و اطراف آن با تلفن ۴۵۵۰۰ تماس بگیرند و تخلفات را مطرح کنند.

جوهری اضافه کرد: انتخابات در استان تهران راس ساعت هشت صبح آغاز شده و تاکنون در امنیت کامل در حال برگزاری است و امیدواریم در فرصت باقیمانده شاهد حضور باشکوه‌تر مردم در شعب اخذ رای باشیم.

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح در حدود ۶ هزار و ۷۰۰ شعبه اخذ رای پایتخت و دیگر مناطق استان تهران نیز آغاز شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران پیشتر با بیان اینکه در برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۷۴۲ نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: طبق قانون، ۱۰ ساعت یعنی از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر فرصت برای رای دادن در نظر گرفته شده و توصیه ما این است که مردم عزیز در ابتدای ساعات اولیه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه هشتم تیر ماه در سراسر کشور برای انتخاب نهمین رئیس جمهور در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۳
در حوزه انتخابی شهرستان مشهد،روستای ناظریه، رای دادن تا ساعت 23:15 بود. !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۸ ۰۹ تير ۱۴۰۳
سلام من در حوزه انتخاباتی شهرستان پردیس رای دادم رئیس حوزه با من درگیر شد و نگذاشت من رای بدم من مجبور شدم برم جای دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۰۸ تير ۱۴۰۳
به داد مردم برسید تا کی باید شبانه مرکز زباله چیتگر زباله سوزی بکنه دودش رو بده خورد مردم و مریضی پیش بیاره ؟
آخرین اخبار