خواجه امیری:

هر رأی، جمهوری اسلامی را علیه دشمنان داخلی و خارجی مصون می‌دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح را مهم خواند و گفت: انتخاب صحیح در آینده، پشیمانی به بار نخواهد آورد.

حجت الاسلام یوسف خواجه امیری با حضور در جمع رأی دهندگان امروز را بهترین روز سرنوشت ساز کشور دانست و گفت: کسانی که دل در گرو دین، نظام و انقلاب ندارند دلسوز مردم نیستند و مخالف مردم در پای صندوق‌های رأی هستند. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز در ادامه گفت: کسانی‌که گوششان به دهان دشمنان داخلی و خارجی هست بدانند با هر یک رأی می‌توانند سرنوشت خود را تغییر دهند و در صورتی که حق رأی را از خود نفی کنند نه تنها به خود بلکه به دیگران هم ظلم می‌کنند.

او به اهمیت تبیین مسائل و مباحث درست تاریخ اسلام اشاره کرد و ادامه داد: اگر در زمان حکومت امیرالمومنین (ع) مردم انتخاب صحیح و درست داشتند قطع و یقین تاریخ جور دیگری رقم می‌خورد.

حجت‌الاسلام خواجه امیری، در ادامه انتخاب فرد اصلح را یکی از مهمترین مسئله امروز کشور دانست و گفت: ان شاء الله که مردم با بصیرت، با انتخاب درست فرد اصلح شخصی را برگزینند که ادامه دهنده راه شهید خدمت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار