نظارت ۲۳ دانش‌آموز بر روند برگزاری انتخابات در تایباد

مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: ۲۳ دانش‌آموز دختر و پسر در روز گذشته بر روند برگزاری انتخابات در این شهرستان مرزی نظارت کردند.

محمود افکن‌پور مدیر آموزش و پرورش تایباد گفت: با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز گذشته، تعداد ۲۳ دانش‌آموز دختر و پسر بر روند این رویداد سیاسی در شهرستان مرزی تایباد نظارت کردند.

وی افزود: این دانش‌آموزان که در مقطع متوسطه دوم تحصیل می‌کنند، به عنوان ناظر افتخاری در کنار دیگر عوامل اجرایی و نظارتی در شعب اخذ رای حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش تایباد ادامه داد: این اقدام در قالب طرح میدان ۱۴ صفر ۳ اجرا شده است که اهدافی همچون جهاد تبیین، افزایش درک سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان و مشارکت فعالانه آنان در رویداد‌های مختلف ملی را دنبال می‌کند.

افکن‌پور بیان کرد: همچنین ۶۰ درصد عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان از کارکنان دستگاه تعلیم و تربیت و فرهنگیان هستند که به عنوان اعضای شعب و نیز در هیئت‌های نظارت و اجرایی مشغول فعالیت بودند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین ۶۷ مدرسه در شهر‌ها و روستا‌ها در روز برگزاری انتخابات، محل اخذ رای مردم بودند.

مدیر آموزش و پرورش تایباد خاطرنشان کرد: در ایام منتهی به روز رای‌گیری، برنامه‌های گوناگونی در خصوص حضور در انتخابات و برگزیدن نامزد اصلح برای جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزار شد تا با مشارکت حداکثری خود برگ زرینی در این خطه از کشور رقم بزنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.