حضور فعال سامانه هوشمند کمیته امداد در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

 کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: غرفه سامانه هوشمند امداد «سها» در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ حضور فعال خواهد داشت.

 غرفه سامانه هوشمند امداد «سها» برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک تهران ۱۴۰۳) از صبح امروز نهم تیرماه آغاز به کار کرد.

کمیته امداد با برپایی غرفه سامانه «سها» تلاش کرده در کنار دیگر خدمات فناورانه و هوشمند، حوزه احسان و توانمندسازی را در قالب هوشمند معرفی کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سئول برگزار شده است تا روز سه شنبه ۱۲ تیرماه میزبان مراجعان و علاقه‌مندان حوزه اقتصاد دیجیتال و خدمات هوشمند خواهد بود.

سامانه هوشمند امداد با عنوان سها از نخستین درگاه‌های ارائه خدمات احسان نیکی است و از مهمترین ویژگی‌های آن می‌توان به امکان شناسایی، ثبت نیاز‌ها و ارائه کمک به نیازمندان در هر ساعت شبانه‌روز و یا اشتراک‌گذاری نیاز افراد محروم اشاره کرد.

استقرار این سامانه در مسیر پیشرفت کمیته امداد به منظور اثربخشی هر چه بیشتر خدمات و تحقق ماموریت‌های این نهاد است که در امور توانمندسازی مددجویان با محوریت عدالت در توزیع منابع، حفظ کرامت مددجویان و ایجاد شفافیت در ارائه خدمات فعالیت می‌کند.

همچنین این سامانه به صورت هوشمند با دیگر سکو‌های خدماتی کمیته امداد شامل سامانه حیات، سامانه مهربانی و شبکه نیکوکاری متصل و ارتباط دارد.

 بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ با شعار «همه با هم برای اقتصاد دیجیتال» صبح امروز (شنبه) با حضور وزیر ارتباطات و فعالان حوزه ارتباطات و فناوری کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد و تا ۱۲ تیرماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال در این حوزه در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت تا به رشد اقتصاد دیجیتال کشور کمک کنند.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار