خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه در روز سبز شاخص‌ها

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات امروز ۹ تیر بازار سرمایه ۳ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان ثبت شد.

محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز شنبه ۹ تیرماه شاخص کل بورس با تغییر بیش از ۱۰ هزار واحدی به عدد ۲ میلیون و ۹۶ هزار واحد رسید شاخص کل هم وزن نیز یک تغییر بیش از ۵ هزار واحدی را تجربه کرد تا شاهد بازاری متعادل باشیم.

او می‌گوید: ارزش معاملات امروز بازار ۳ هزار و ۷۷۲ میلیارد تومان ثبت شد و همچنین حجم معاملات امروز ۷ میلیارد برگه سهم رقم خورده است در هم نهایت ۱۳۲ خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه خارج شد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: امروز ۵۲ درصد بازار سرمایه به عبارتی ۴۰۶ نماد در محدوده مثبت و ۴۸ درصد بازار به عبارت ۳۵۸ نماد در بازه منفی به کار خود پایان دادند همچنین امروز صنعت محصولات شیمیایی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بود و بیشترین خروج نقدینگی هم به صندوق‌های با درآمد ثابت اختصاص یافت.

او می‌گوید: امروز شاهد پایان محدودیت دامنه نوسان بودیم به طوری که طبق مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، از امروز دامنه نوسان روزانه قیمت سهام در بازار‌های اول، دوم و نوآفرین فرابورس به مثبت و منفی ۶ درصد و دامنه نوسان صندوق‌های سهامی و مختلط به مثبت و منفی ۱۰ درصد تغییر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۰ تير ۱۴۰۳
شاخص بورس منفی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۹ تير ۱۴۰۳
آمریکا یوتیوب و اینستاگرام رو پر کرده از تبلیغ مهاجرت برا مایه دارا
آخرین اخبار