ایجاد هشت هزار تضمین شغل در دانشگاه علمی و کاربردی

در دانشگاه جامع علمی و کاربردی سال گذشته برای ۸ هزار نفر تضمین اشتغال ایجاد شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور امروز در جلسه شورای منطقه ۵ دانشگاه جامع علمی کاربردی که با حضور روسای دانشگاه‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان برگزار شد با بیان این مهم گفت: تضمین اشتغال برای دانش آموختگان یکی ازمهترین سیاست‌های دولت و اهداف این مراکز دانشگاهی است.

فتحی افزود: ۱۶ برنامه تحولی در سال جاری از جمله طرح آباد، صلاحیت حرفه‌ای و نظارت هوشمند برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امسال تعهد دانشگاه‌های جامع آموزش ۵۰ هزار نفر در محیط‌های واقعی کار و ایجاد اشتغال برای آنها است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با تاکید بر شکل گیری دبیرخانه طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان در استانداری‌ها گفت: دبیری این طرح که به تصویب هیئت دولت رسیده است بر عهده دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

فتحی همچنین بر جهت دهی به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی در قالب برگزاری جشنواره‌های حرکت و رویش وهوشمند سازی مراکز علمی کاربردی در راستای کیفیت آموزشی تاکید کرد.

فکور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان هم در این جلسه هم با تشریح برنامه‌های تحولی این دانشگاه در دو سال گذشته، از اشتغال دانشجویان به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم دانشگاه نام برد و بر نگاه ویژه به دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی منطقه ۵ تاکید کرد.

برچسب ها: شغل ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.