بررسی موضوعات اجتماعی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

در ديدار رئیس اداره بین الملل شهرداری زاهدان با مدیرکل امور اتباع این استان موضوعات اجتماعی مربوط به اتباع خارجی برررسی شد.

رئیس اداره بین الملل شهرداری زاهدان با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

رئیس اداره بین الملل شهرداری زاهدان پیرامون رسیدگی به موضوعات اجتماعی اتباع خارجی با مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان با رئیس اداره بین الملل شهرداری پیرامون همکاری مشترک فی مابین در حوزه های مرتبط بین الملل از جمله متکدیان، اقشار مختلف آسیب پذیر و کودکان کار در محل اداره کل دیدار داشتند.

منصور سعیدی در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست به اشتراک گذاری اطلاعات را منوط به اخذ مجوز از متناظرين در مرکز عنوان کرد.
ایشان اظهار نمود: با توجه به اینکه شیوه نامه های ابلاغی سازمان ملی مهاجرت، شهرداری ها  را هم به عنوان یکی از متولیان و محورهای شناسایی و همکاری در موضوعات فوق میداند این نشست جهت رسیدگی به موضوعات اجتماعی اتباع خارجی بسیار مثبت به نظر می رسد.

شایان ذکر است در این نشست مقرر شد به منظور تعامل و تسهیل در ارتباط مسائل پیش رو در آینده یک نفر رابط بین بخشی دو سازمان مذکور معرفی گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.