آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات رییس‌جمهوری

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به دور دوم چهاردهمین انتخابات رییس‌جمهوری گفت: تمام تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری دور دوم این دوره از انتخابات در استان فراهم است.

محسن حسین‌میرزایی اظهارداشت: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری بین ۲ نامزد هفته بعد ۱۵ تیرماه ماه همزمان با سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این ارتباط از تمام واجدین شرایط در چهارمحال و بختیاری درخواست می‌شود با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری خلق کنند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه به نحو مطلوب برگزار شد.

وی اضافه کرد: با همراهی و تعامل خوب بین هیات‌های اجرایی، فرمانداران، ناظران، بازرسان، دستگاه‌های نظامی، انتظامی و قضایی چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در استان عملیاتی و اجرایی شد.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری ساعت هشت صبح آغاز و براساس قانون باید به مدت ۱۰ ساعت برگزار می‌شد که به دلیل استقبال مردم از سوی وزیر کشور در چند مرحله این انتخابات تمدید شد و تا ساعت ۲۴ ادامه یافت.

وی ادامه داد: پس از این مدت شمارش آرا برابر قانون در چهارمحال و بختیاری آغاز و در موعد زمانی مقرر نتیجه به وزارت کشور اعلام شد.

حسین میرزایی یادآور شد: میزان مشارکت مردم درچهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری قابل توجه و مطلوب بوده است.


بیشتر بخوانید 


وی ادامه داد: در انتخابات‌های گذشته ۲ انتخابات رییس جمهوری و شورای شهر به صورت همزمان برگزار می‌شد، اما چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری دراین دوره به دلیل شهادت آیت الله رئیسی زودهنگام بود، با این وجود استقبال و مشارکت خوبی از سوی مردم صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری داشتن کارت ملی را به عنوان یکی از مدارک هویتی(کارت ملی و شناسنامه) برای رای دادن الزامی دانست و گفت: کسانی که دارای شناسنامه قدیمی هستند به همراه داشتن شماره کد ملی الزامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار