مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم:

قم امسال شاهد بهره‌برداری مستمر واحد‌های صنعتی خواهد بود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با حمایت دستگاه‌های اجرایی، امسال شاهد بهره‌برداری مستمر واحد‌های صنعتی خواهیم بود.

اکبر ابدالی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: با تلاش صنعتگران و حمایت دستگاه‌های اجرایی، امسال شاهد بهره‌برداری مستمر واحد‌های صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک در قم خواهیم بود و این موضوع نقش مهمی در افزایش فرصت‌های شغلی و توسعه اقتصاد استان خواهد داشت.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از هر کدام از این طرح‌های تولیدی، جهشی برای صنعت استان است و این روند رو به رشد فعالیت‌های تولیدی در قم، علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد، افزایش میزان صادرات و درآمدزایی ارزی استان را در پی خواهد داشت.

ابدالی افزود: حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در قم به عنوان یک اولویت مهم پیش روی مسئولان استان است و در همین ارتباط جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در قم به صورت مستمر و هفتگی تشکیل و به مسائل و مشکلات بهره‌برداران واحد‌های صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف تامین مالی، بانکی، بیمه، مالیات و سایر بخش‌های زیرساختی رسیدگی می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای حمایت هرچه بهتر از تولیدکنندگان و صنعتگران استان، امسال سه هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان درنظر گرفته شده‌است که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل شاهد پرداخت به موقع این تسهیلات به متقاضیان باشیم.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار