۲ واحد تولیدی در قم به بهره‌برداری رسید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم گفت: همزمان با دهه تولید و تجارت و در راستای شور بخشیدن به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور جمعی از رای اولی‌ها و مسئولان استان، ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم به بهره‌برداری رسید.

اکبر ابدالی  گفت: برای ایجاد این واحد‌ها که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی و مواد غذایی فعالیت خواهند کرد، یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده‌است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم در همین رابطه افزود: با بهره‌برداری از این ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی شکوهیه قم، زمینه اشتغال برای ۳۷ نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.

 بخش صنعت در قم از جمله حوزه‌های پرتقاضا برای جذب نیروی کار است، در همین رابطه استفاده از نیروی انسانی ماهر همواره به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت واحد‌های تولیدی مطرح است که به‌همین منظور موضوع مهم تامین نیروی انسانی مورد نیاز واحد‌های تولیدی فعال استان توسط مراکز علمی همچون دانشگاه صنعتی و دستگاه‌های متولی با جدیت دنبال می‌شود.

در بخش صنعت، استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، درودگران، فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است که هر کدام از آنها موقعیت ممتازی برای توسعه سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال دارد.

گفتنی است ۸۶۰ هزار قمی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و ۷۴۷ صندوق رأی ثابت و سیار نیز جهت برگزاری آن پیش‌بینی شده‌است.

وزارت کشور اسامی داوطلبان احراز صلاحیت شده انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد و بر این اساس آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت خواهند پرداخت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار