لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری قم

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم بر لزوم تدوین طرح جامع ساماندهی مشاغل شهری شهر قم با اولویت مسئله آلایندگی خبر داد.

 مهدی اصفهانیان‌مقدم،معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم  در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم که در سالن شهید مولوی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: مسئله ساماندهی مشاغل در شهر قم نیاز به اقدامات ویژه دارد.

وی افزود: برای این منظور باید با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن جوانب اقتصادی و اجتماعی حرکت کرد تا نتایج خوبی حاصل شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تاکید بر اینکه طرح جامع ساماندهی مشاغل مزاحم شهری باید با اولویت‌بندی صنوف آلاینده در مناطق هشت‌گانه تهیه شود، خاطرنشان کرد: بعضی مناطق شهری از جمله خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید بهشتی، بلوار آزادگان و هسته مرکزی شهر در این زمینه اولویت دارد و باید اقدامات لازم برای رسیدن به مرحله اجرا آغاز شود.

اصفهانیان‌مقدم با اشاره به وضعیت تحقق بودجه سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم اضافه کرد: در چند نوبت به سازمان اختیار داده شده است تا املاکی را برای تحقق اهداف خود به فروش برساند.

وی با اشاره به اهمیت اقبال شهروندان نسبت به شهرک خودرویی و شهرک صنوف گفت: رفع مشکلات زیرساختی از جمله معضل تأمین برق می‌تواند این موضوع را به جریان بیندازد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به لزوم مشارکت تمام بخش‌های شهرداری افزود: در بعضی واحد‌ها مسئله پایان‌کار یا تأمین پارکینگ وجود دارد که باید نسبت به حل این معضلات اقدام شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار