شهردار قم:

ساماندهی مشاغل شهری قم موضوعی اساسی است

شهردار قم گفت: در حیطه فعالیت‌ها و وظایف مدیریت شهری، ساماندهی مشاغل موضوعی خاص و ویژه است که ارتقای کیفیت زندگی شهری را به همراه دارد.

 سیدمرتضی سقائیان‌نژاد،شهردار قم در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری که در سالن شهید مولوی شهرداری قم برگزار شد اظهار کرد: ساماندهی مشاغل مزاحم یکی از مسائل مهم مدیریت شهری است که در شهر قم موضوعیت دارد.

وی افزود: در حال حاضر که شهرک خودرویی و شهرک صنوف به عنوان زیرساخت‌های مشاغل ناسازگار شهری ایجاد شده‌اند، باید به ساماندهی مشاغل توجه ویژه نشان داد.

شهردار قم با اشاره به وجود گاراژ‌های خودروی بسیار قدیمی در هسته مرکزی شهر، خاطرنشان کرد: در چنین مکان‌های حساسی وجود آلودگی‌های بصری و محیطی و ترافیک ناشی از اینگونه کاربری‌ها نیاز به ساماندهی دارد که این موضوع از مأموریت‌های اساسی سازمان میادین میوه و تره بار است.

سقائیان‌نژاد ادامه داد: در حوزه تنظیم بازار شهرداری قم نیاز به گسترش زیرساخت‌های خود دارد چرا که این حوزه از نظر ایجاد رضایتمندی در شهروندان بسیار خاص و ویژه است.

وی تاکید کرد: تجربه کلانشهر‌های دیگر نشان می‌دهد که شهرداری‌ها با وجود در حوزه تنظیم بازار و توزیع کالا می‌توانند موفق عمل کنند.

شهردار قم گفت: شهر قم نیاز به حدود ۱۰ مرکز تنظیم بازار در مناطق هشت‌گانه دارد که با توزیع بی واسطه کالا‌های اساسی به معیشت شهروندان کمک کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۳۷ ۰۹ تير ۱۴۰۳
باتشکرازشهردار وجودمشاغل مزاحم خودرویدرمنطقه ۴ خیابان دانیال باعث ایجادترافیک وسلب آسایش وآرامش ساکنین شده بازدیدمیدانی ازاین خیابان کواه این مشکلات هست
آخرین اخبار