ترامپ: به اندازه کافی تحسین نشدم!

رئیس جمهور پیشین آمریکا ادعا کرد: در مناظره با جو بایدن عملکردی «فوق‌العاده» داشته و آن طور که باید تحسین نشده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات آتی این کشور  که بارها شخصیتی «خودشیفته» توصیف شده، در خصوص مناظره اخیر با جو بایدن در شبکه اجتماعی خود موسوم به «تروث سوشال» نوشت: «پنجشنبه شب وقتی از صحنه پایین آمدم، مجری‌ها و خبرنگاران سیاسی و بقیه فریاد می‌زدند که من بهترین مناظره انتخاباتی را در سال‌های اخیر داشته‌ام. همه آنها گفتند که ترامپ فوق‌العاده بود». 

به گزارش نیوزویک، او افزود: «با این همه، بسیاری از نظرات پیرامون این است که جو بایدن چقدر عملکرد ضعیفی داشته و کسی در مورد اینکه من چقدر خوب بودم صحبت نمی‌کند. به هر حال که نتیجه یکسان است».

پس از اینکه جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا در مناظره انتخاباتی روز پنجشنبه انتظارات دموکرات‌ها را برآورده نکرد، بسیاری از رسانه‌ها صراحتا درخواست کناره‌گیری او را مطرح کردند. جو بایدن مناظره «ضعیف» خود در برابر ترامپ را پذیرفته و می‌گوید دیگر به اندازه گذشته جوان نیست، اما به رای‌دهندگان وعده داد که در برابر ترامپ پیروز شود.

بایدن در شب مناظره چندین جمله را نامفهوم  ادا کرد و در برخی موارد جملات خود را نیمه تمام گذاشت. دموکرات‌ها نگرانی خود را در خصوص عملکرد او بیان کرده و گفته می‌شود در حالی که کمتر از ۸ هفته به اعلام رسمی نامزدها مانده، زمزمه‌هایی از جایگزینی او با فرد دیگری مطرح می‌شود.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۰ تير ۱۴۰۳
تصور ترامپ و پزشکیان واقعا سخته دهنمون سرویسه
ترامپ و جلیلی هم دهنمون سرویسه ولی کمتر
فقط قالیباف و ترامپ ما پیروز بودیم و دست برتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۰ تير ۱۴۰۳
خوش به حالشون شورای نگهبان ندارن و براساس مناظره ها تائید صلاحیت میشن
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۵:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۳
باشه به اقای پوتین می گویم
آخرین اخبار