ساماندهی ۱۰۷۰ مدرسه کانکسی تا مهر

رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: هزار و ۷۰ مدرسه کانکسی تا مهر امسال ساماندهی می‌شوند.

خان محمدی، رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت:  اعتبارات ما در سال جاری حدود ۶.۲ همت افزایش یافته  و از طریق مولد سازی، فروش اموال و۶ هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی افزود:  ۳۳ هزار کلاس درس با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین در ۱۰۰۰ روز، احداث، تکمیل یا تجهیز شده است. 

وی افزود: در حال حاضر ۸ هزار طرح مهم در حال اجرا است که پیش بینی می‌شود در دو یا سه سال آینده این پروژه‌ها تکمیل شود.  همچنین ۱۷ میلیون متر مربع ایزوگام و آسفالت هم انجام شده است.  

وی با بیان این که هزار و ۷۰ مدرسه کانکسی تا مهر امسال ساماندهی می‌شوند، افزود: اعتبارات در این دولت رشد زیادی داشته اما نیاز سازمان خیلی بیشتر از این است.

وی با بیان اینکه هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان تجهیزات تاکنون به هنرستان‌ها اختصاص یافته است؛ اظهار کرد: در بودجه سنواتی سال جاری ۲ هزار میلیارد تومان برای هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است.

همچنین در این نشست خدیجه نیزاری خیر مدرسه‌ساز و مشاور رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در امور بانوان نیز گفت: زنان در کمک به مدرسه‌سازی نقش خیلی مهمی دارند. زنان هم خود مدرسه می‌سازند هم خیرین مدرسه ساز را تربیت می‌کنند.

وی با بیان این که شورای بانوان خیرین مدرسه‌ساز در همه استان‌ها فعالیت دارد؛ افزود: حدود ۶ هزار بانوی خیر در کشور داریم و ۲۵ درصد از کارهای خیر و مبالغ را بانوان انجام می‌دهند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار