رسایی خطاب به پزشکیان:

ظریف به کاندیداهای دیگر خشک مغز و چماقدار می‌گوید؛ بعد شما از نهج البلاغه حرف می‌زنی؟!

حمید رسایی ضمن حمله به ظریف و آذری جهرمی خطاب به پزشکیان تأکید کرد: حرف از آشتی ملی می‌زنی می‌گویی ما با کسی دعوا نداریم، عزیز من! این دعوا نیست این اعلام جنگ است. چرا توجه ندارید؟

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس گفت: تذکر من خطاب به یکی از کاندیدا‌های محترم است. بزرگوار! شما که ستاد‌های خودتان را به وزرای دولت حسن روحانی کنترات دادید مراقب باشید.

وی ادامه داد: یکی از وزرای آقای روحانی که در ستاد شماست کاندیدا‌های دیگر را طالبان خطاب می‌کند این یعنی به ۱۰ میلیون نفر از ایرانی‌ها چنین نسبتی را می‌دهد.

او افزود: وزیر دیگر آقای روحانی آقای ظریف که در ستاد شماست به کاندیدا‌های دیگر می‌گوید خشک مغز و چماقدار؛ بعد شما آیه می‌خوانی و از نهج البلاغه حرف می‌زنی؟! حرف از آشتی ملی می‌زنی می‌گویی ما با کسی دعوا نداریم، عزیز من! این دعوا نیست این اعلام جنگ است. چرا توجه ندارید؟

رسایی اظهار کرد: ظاهر ستاد‌های شما باطن دولت شماست اینکه «من مانع کسی نمی‌شوم، چون می‌خواهم رای بیاورم و هر کس بیاید داخل ستاد او راه راه می‌دهم» فردا در دولت هم که رفتی مسئولیت کار‌های خودت را قبولی نمی‌کنی، مراقبت بکنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۱ تير ۱۴۰۳
چرا ناراحتی نیستید عوام فریبی نکن یه نگاه عمیق به خودت و دار دسته ات بیانداز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۱ تير ۱۴۰۳
بعد خودش به سرلشگر باقری و سردار حاجی زاده بی احترامی کرده !
اقای جلیلی چرا دربرابر اطرافیان و نزدیکان و حامیان فتنه گرش سکوت کرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۰ تير ۱۴۰۳
بالاخره یک حرف درست و حسابی شنیدیم.
آخرین اخبار