سخنگوی ستاد انتخابات: جلیلی و پزشکیان می‌توانند تبلیغات انتخاباتی را آغاز کنند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: با تایید دور اول انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، نامزد‌های دور دوم می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند.

محسن اسلامی روز یکشنبه در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: با تایید دور اول انتخابات از سوی شورای نگهبان و براساس اطلاعیه شماره ۲۸، آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی بیشترین آرا را به دست آوردند و این اطلاعیه حاکی از آن است که نامزد‌های دور دوم این دو نفر هستند؛ لذا از الان می‌توانند تبلیغات را شروع کنند و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۱۴ تیر برای تبلیغات فرصت دارند.

وی اضافه کرد: دعوت می‌کنیم که هم نامزدها، هم ستاد‌ها و هم هواداران آنها نسبت به قانون رعایت داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در تشریح تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری دور دوم انتخابات، گفت: ما از امروز از ۱۵ استان دعوت کردیم تا تعرفه‌های خود را دریافت کنند و نهایتاً ۱۶ استان دیگر. فرایند به خوبی در حال طی شدن است و ملزومات و تعرفه‌ها در اختیار نامزد‌ها قرار میگیرد؛ ما از این جهت هیچ مانعی نداریم. ان‌شاءالله روز جمعه ۱۵ تیر، انتخابات رأس ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

اسلامی اظهار کرد: هم‌وطنان خارج از کشور به دلیل پرواز و طولانی بودن مسافت، ما تعرفه مرحله اول و دوم را با هم ارسال کردیم. اما این کار را به دلیل اینکه مسافت‌ها مشخص است و امکانات مشخص است، از امروز ـ یکشنبه ـ در داخل کشور آغاز کردیم.

وی گفت: دو هفته پیش زمانی که تعرفه‌های یک را برای وزارت امور خارجه ارسال می‌کردیم، تعرفه‌ها ۲ را هم ارسال کردیم. تعرفه‌های ۲ با نظارت پلمپ می‌شوند و در اختیار نمایندگی‌های وزارت امور خارجه در خارج از کشور هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۳
امیدوارم مرد عمل رأی آورد
Iran (Islamic Republic of)
مسترپلنوببین،گول نخور
۲۱:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۳
آقای جلیلی اگه بهترین برنامه ها رو داشته باشه ولی نتونه ب زبونه عمومی جامعه ترجمه ش کنه هیچ فایده ای نداره!مث پول تو جیبشون و قدرت اون پول،مث غذای سر سفره شون حتی ریز جزئیاتش مث گوشت و پنیر و مرغ...!باید بتونا ب کارگرها قول محافظت ازشون در برابر تکانه های قیمتی رو با ثبات قیمتها یا لااقل اضافه شدن حقوقشون به اندازه تورم یا حتی بیش از اونو بده!نباید کارشناسی صحبت کنه،آخه کسانی ک پای حرفاش نشستن جلو تلوزیون کارشناس نیستن،باید بتونه ترجمه کنه به زبون مردم!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۰ تير ۱۴۰۳
فقط جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۰ تير ۱۴۰۳
ماکه مسلمانیم ورآی میدهیم پس لطف کنید به فکر ملت باشیدگرانی راببینیدبیداد کرده گرانی تاکی به جیب مردم نگاه کنید آقای جلیلی وآقای پزشکیان خواهش میکنیم تومناظره به همدیگر توهین نکنیدممنون از معرفت شما رعایت کنید
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۱۶:۳۴ ۱۰ تير ۱۴۰۳
ما خانواده پر جمعیتی هستیم ، دور اول به آقای قالیباف رای دادیم ولی دور دوم با افتخار به دکتر جلیلی عزیز رای خواهیم داد
آخرین اخبار