پیش‌بینی ووچیچ درباره وقوع درگیری‌های بزرگ در جهان

رئیس جمهور صربستان می‌گوید که نشانه‌های متعددی وجود دارد که نشان از آمادگی برای یک درگیری مسلحانه بزرگ قریب الوقوع در مناطق مختلف جهان است.

الکساندر ووچیچ، رئیس جمهور صربستان می‌گوید که نشانه‌های متعددی وجود دارد که کار و آمادگی برای یک درگیری مسلحانه بزرگ قریب الوقوع در مناطق مختلف جهان در حال انجام است.

براساس گزارش آر تی، رئیس جمهور صربستان به تقابل مورد انتظار حزب الله و رژِم صهیونیستی در خاورمیانه، انتخاب کایا کالاس، نخست وزیر سابق استونی که به گرایش‌های ضد روسی شهرت دارد، به ریاست دیپلماسی اتحادیه اروپا و همچنین خرید تسلیحات کشور‌های غربی و شرقی اشاره کرد.

رئیس جمهور صربستان امروز در یک مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد که اجتناب از درگیری مسلحانه گسترده بین حزب الله لبنان و اسرائیل تقریبا غیرممکن است که منجر به درگیری بزرگی می‌شود که غرب و کل شرق را در بر خواهد گرفت  و همه در حال آماده شدن برای آن هستند.

او افزود: اینجا هیچ فلسفه بزرگی وجود ندارد، اینها چیز‌های روشن، دقیق و بدون ابهام است و وقتی در مورد آنچه در اروپا اتفاق می‌افتد صحبت می‌کنیم، به یک کمیسیون اروپایی می‌رسیم که به جای کمیسیون قبلی، کاملاً ضد روسیه خواهد بود.

رئیس‌جمهور صربستان معتقد است که اتحادیه اروپا با این اقدام، سیگنال روشنی ارسال کرده است که در آن می‌گوید سیگنال استحکام، قدرت و مقاومت در برابر تجاوز روسیه است و جایی برای هیچ مصالحه‌ای وجود ندارد.

ووچیچ ادامه داد:، اما روس‌ها در پاسخ به این موضوع خواهند گفت: منظور شما را می‌فهمیم، می‌خواهید ما ناپدید شویم، اما ما تا آخر با تمام نیرو‌های موجود، با همه سلاح‌ها و ابزار‌هایی که در اختیار داریم، می‌جنگیم

رئیس جمهور صربستان با یادآوری آنچه در یکی از رمان‌های چخوف آمده بود، گفت: اگر در اولین اقدام نمایشنامه اسلحه‌ای به دیوار آویزان باشد، مطمئناً در آخرین پرده شلیک می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار