برای برگزاری دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی همانند دور اول، ۷۷۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

طالبی رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۷۷۲ شعبه اخذ رأی در استان که ۴۰۴ تای آن ثابت و ۳۶۸ آن سیار هستند تعیین شده که از تعداد کل آنها ۳۵۲ شعبه شهری و ۴۳۰ شعبه روستایی است.

او افزود: تلاش شده تا تغییری در تعداد عوامل دخیل در برگزاری انتخابات در استان صورت نگیرد و در مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعضای شعب هستند.

طالبی بیان کرد: در مرحله دوم انتخابات تعداد شعب کم نشده و مکان استقرار آنها همان مکان دور اول است و در تمام شهرستان‌ها صندوق سیار داریم. 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: مدرک هویتی لازم برای رأی دادن در دور دوم انتخابات نیز اصل شناسنامه به همراه کد ملی و یا کارت ملی هوشمند است که اگر فردی شناسنامه قدیمی داشته باشد می‌تواند به ادارات ثبت احوال مراجعه کرده و اقدام به تعویض شناسنامه خود در حداقل زمان کند.

او عنوان کرد: آموزش‌های مجدد برای اعضای شعب و کاربران دستگاه احراز هویت در حال برگزاری است و جلسات در ستاد انتخابات به طور مرتب برگزار، تذکرات و یادآوری‌های لازم داده شده است.

طالبی تصریح کرد: در موضوع ارتباطات نیز شعب از ساعت ۶ صبح بر خط بوده و به موقع استعلامات گرفته می‌شود، پایداری برق در شعب را خواهیم داشت و پیش بینی لازم را داریم که اگر برق در شعبی قطع شد دستگاه احراز هویت به باتری ذخیره وصل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.