کتاب «منشور انقلابی‌گری» از منظر رهبر معظم انقلاب توسط انتشارات زائر آستان مقدس حضرت معصومه (س) روانه بازار کتاب شد.

کتاب «منشور انقلابی‌گری» با موضوع عوامل ماندگاری انقلاب و شاخصه‌های انقلابی‌گری از منظر رهبر معظم انقلاب، اثر مشترک حجت‌الاسلام احمد پناهیان، غلامرضا شاهلو و حمید عسگرلو در ۱۱۲ صفحه قطع رقعی به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه (س) تولید و توسط انتشارات زائر آستان مقدس روانه بازار کتاب شد.

نویسنده در این کتاب باتکیه‌بر نظرات مقام معظم رهبری، به تبیین عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی پرداخته است.

این کتاب ضرورت‌های انقلابی‌گری، مراتب و درجات انقلابی بودن و همچنین تشریح گفتمان انقلابی در برخی اقشار، نهاد‌ها و ارگان‌های انقلابی را با تتمه‌ای از ویژگی‌های حاج‌قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از الگو‌ها و اسوه‌های انقلابی‌گری مورد بررسی قرار داده است.

ایــن ‏کتــاب‏ در دو فصل «عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی» و «شاخصه‌های انقلابی‌گری» و یک خاتمه با عنوان «انقلاب سلیمانی» برای علاقه‌مندان تدوین شده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند به‌صورت حضوری به کتاب‌فروشی‌های مستقر در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) و یا کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور و در فضای مجازی به فروشگاه مجازی کتاب فاطمی مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار