مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: شهرستان کاشمر به لحاظ ازدواج در بین ۳۳ شهرستان رتبه چهارم و در طلاق نیز رتبه هفتم را دارا است.

علیرضا تاج فیروز مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به تقدیر از کسانی که در عرصه ازدواج فعالیت دارند و اتفاقات خوبی را رقم زدند پرداخت و گفت: از شهر ولایتمدار کاشمر بعید است که در طلاق رتبه هفتم را داشته باشد.

او افزود: امیدواریم با برنامه‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و به تبع اداره ورزش و جوانان شهرستان به عنوان مسئول ستاد جوانان داریم در ازدواج آسان بیش از این موفق باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: برای ازدواج آسان در حال پیگیری یک سری آیتم‌هایی از طریق استان و شهرستان هستیم و امیدواریم به تصویب برسد که استفاده از امکانات و خدمات دولتی و بخشی خصوصی از آن جمله است.

او با اشاره به اینکه ورزش و جوانان شامل دو معاونت جدی و مهم از جمله ورزش و جوانان است، تصریح کرد: گرچه حوزه جوانان سال‌ها تعطیل بود، اما از سال گذشته مقداری فعال شد.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: با پیگیری‌هایی که سال گذشته به ثمر نشست آمار کسانی که در نوبت وام ازدواج بودند را توانستیم کاهش دهیم، تقریباً تا دی‌ماه سال گذشته خراسان رضوی رتبه بیست و نهم را به لحاظ تعداد نفراتی که در نوبت دریافت تسهیلات ازدواج بودند در کشور داشت، اما با پیگیری‌های ستاد ساماندهی جوانان و اداره کل ورزش و جوانان پایان سال رتبه اول را به دست آوردیم.

تاج فیروز اظهار کرد: معاونت جوانان موضوعات ازدواج و اشتغال و مسکن را به عنوان ستاد ساماندهی جوانان پیگیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.