نماینده قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بر افزایش همگرائی و تعامل و همکاری بین پلیس و بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان اردکان تاکید کرد.

حسین هاتفی نماینده قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دیدار با سرهنگ طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان اردکان بر ضرورت افزایش همگرائی و تعامل و همکاری بین پلیس و بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی شهرستان به منظور ارتقاء سطح امنیت اجتماعی و فرهنگی جامعه تاکید کرد.

وی تصریح کرد: تامین امنیت پایدار در جامعه و ارتقاء حداکثری احساس آرامش و آسایش مردم با تعامل سازنده نیرو‌های مسلح با ارگان‌های دولتی دست یافتنی است.

 در ادامه این دیدار سرهنگ شهرام طولابی نژاد با تشکر و قدردانی از نماینده قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب در اردکان افزود: همسویی در اجرای ماموریت‌ها در برخورد با مخلان نظم و امنیت می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش جرائم و در ادامه جلب رضایت شهروندان را داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان خاطر نشان کرد: امنیت و احساس امنیت بستر توسعه کشور در بخش‌های مختلف می‌باشد و امروزه ایران اسلامی در سایه همکاری دستگاه‌های نظامی و دولتی، قدرت برتر منطقه در زمینه دفاعی محسوب می‌شود و این امر جز با تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر محقق نشده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.