مدیرکل صمت لرستان با بیان اینکه جهش خوب صنعتی را در دولت سیزدهم در استان داشتیم، گفت: تکمیل و بهره‌برداری و راه‌اندازی طرح توسعه واحد‌های مختلف تولیدی استان در دولت سیزدهم از جهش خوبی برخوردار بوده است.

بهمن جعفری صبح امروز در همایش تولید و تجارت در محل اتاق بازرگانی این شهرستان اظهار کرد: روز دهم تیرماه به نام روز صنایع و معاون نام‌گذاری شده و این روز برای تقدیر از فعالین اقتصادی و اصناف و بهره‌برداران معدن پیش‌بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۳۰۰ واحد صنعتی در قالب‌های مختلف دارویی، بهداشتی، معدنی، غیرمعدنی و. وجود دارد که است ۹۰ درصد آنها از نوع صنایع کوچک و متوسط هستند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به فعالیت ۲۰۰ معدن در استان، افزود: از این تعداد ۱۸ نوع ماده معدنی عمدتا غیرمعدنی تولید می‌شود.
جعفری با بیان اینکه جهش خوب صنعتی را در دولت سیزدهم در استان داشتیم، گفت: تکمیل و بهره‌برداری و راه‌اندازی طرح توسعه واحد‌های مختلف تولیدی استان در دولت سیزدهم از جهش خوبی برخوردار بوده است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه بزرگ و پیشران با سرمایه‌گذاری ۱۳ همت در دولت سیزدهم در لرستان خبر داد.
مدیرکل صمت لرستان بیان داشت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و رفع مسائل و مشکلات صاحبان صنایع و معادن بار‌ها ستاد تسهیل در استان برگزار شد که خوشبختانه بخش عمده‌ای از مصوبات این ستاد عملیاتی شده است.

برچسب ها: صنعت ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.