دادستان اسدآباد گفت: با تلاش‌های انجام شده و کمک مصلحین در یک سال اخیر ۵ مورد پرونده قتل عمد در این شهرستان به سازش ختم شده است.

امید کاویار گفت: پرونده‌های به صلح ختم شده به نوعی در سطح کشور رکورد محسوب می‌شود و اکنون نیز ۲ فقره پرونده قصاص به جرم قتل در دست پیگیری برای سازش قرار دارد.

او به جمع آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در گلریزان حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره و گفت: با این اتفاق، اسدآباد رتبه ممتاز استان در حمایت از خانواده‌های زندانیان را به نام خود ثبت کرد.

دادستان اسدآباد در ادامه با تأکید بر اینکه در یک سال حضور در دیارسیدجمال در ۸ موضوع به عنوان مدعی العموم ورود و اقدام به احقاق حقوق عامه کرده ایم، گفت: دستور توقیف ۶ هزار تن ذرت زرین سیلو، رفع خطر و آزادسازی محور اسدآباد به داشبلاغ و اسدآباد به کنگاور، حضور میدانی و الزام شهرداری برای رفع سد معبر خیابان ۱۵ خرداد، تأمین روشنایی گردنه اسدآباد، لایروبی و اصلاح فاضلاب بلوار ۲۲ بهمن و میدان بهشت زهرا، اخذ رضایت مالکان برای حفر دو حلقه چاه و زیرگذر موسی آباد، ایمن سازی منطقه تفریحی دربند و رفع نواقص زمین چمن مواردی است که علاوه بر اجرای وظایف پیگیری کردیم.

برچسب ها: دادستان ، قصاص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار