کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۱۳ تیرماه سرانه خرید حقیقی‌ها ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۶ میلیون تومان بود.

علیرضا روستا کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در جریان معاملات امروز ۱۳ تیرماه شاخص کل بورس با تغییرات مثبت ۰.۵ درصدی و افزایش ۱۰۳۶۱ به عدد ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز با درصد تغییرات مثبت ۰.۲۸ درصد و ۱۹۰۷ واحد افزایش به ۶۷۵۰۴۷ رسید. حجم معاملات در سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگ سهم با ارزش معاملاتی ۴۱۱۰ میلیارد تومان بود.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه می‌گوید: امروز سرانه خرید حقیقی‌ها ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۶ میلیون تومان بود و خروج ۱۶۵ میلیارد تومان را از سهام و حق تقدم و صندوق سهامی شاهد بودیم همچنین امروز ۶۹ درصد بازار منفی و ۳۱ درصد بازار مثبت به پایان معاملات رسیدند.

روستا در خصوص میزان ورود و خروج نقدینگی صنایع هم اظهار کرد: امروز بیشترین ورود پول به صنعت فرآورده‌های نفتی با ۲ میلیارد تومان و بیشترین خروج پول با ۲۸ میلیارد تومان از صنعت خودرو و قطعات بود.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۱۳ تير ۱۴۰۳
تنها راه نجات بورس پزشکیان هست
جلیلی اگه بیاد نمیدونم چه خاکی بر سرمون بریزیم
فقط بخاطر بورس مجبورم به پزشکیان رای بدم بلکه ضررم جبران شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۳ تير ۱۴۰۳
اگر سعید جلیلی پیروز انتخابات شود احتمالاً تا مدتی این ترس و نگرانی در بازارها وجود دارد که او چه تصمیمی می‌گیرد. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که در صورت روبه‌روبه‌رویی با واقعیت‌های اقتصادی، دیدگاه این دوستان تعدیل شود که می‌توان استنباط کرد دیدگاه جلیلی تئوریک بوده و با واقعیت سازگار نیست.»
آخرین اخبار