۴۶ طرح بهداشتی درمانی با هزار میلیارد تومان هزینه در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این آیین توسعه زیر ساخت‌های نظام سلامت را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ طرح با زیر بنای ۳میلیون مترمربع در کشور افتتاح شده است. 


بهروز رحیمی افزود:در این دوره همچنین ۱۷ هزار تخت بیمارستانی به نظام سلامت اضافه شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز گفت:طرح‌هایی که در استان اصفهان افتتاح شد خدمات پزشکی و درمانی و بهداشتی را تسهیل می‌کند.


شاهین شیرانی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در چلهم شهید جمهور آیت الله رئیسی آماده بهره‌برداری شد، افزود: برای افتتاح ۴۶ طرح بهداشتی و درمانی در استان بیش از هزار میلیارد تومان و ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات هزینه شده است.


ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی، ساختمان استراحت پزشکان و دستیاران بیمارستان الزهرا (س)، درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی زنان حضرت خدیجه (س) و سالن ورزشی مهم‌ترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.


استان اصفهان حدود پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در ۲۸ شهرستان دارد که امور بهداشتی و درمانی حدود پنج میلیون نفر در ۲۶ شهرستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.


حدود هزار و ۲۶۰ واحد بهداشتی در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فعال است که ۵۰۰ واحد، خانه بهداشت روستایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار