نامزد انتخابات ریاست جمهوری خطاب به هوادارانش در مصلی تهران گفت: شما می‌خواهید با فساد مبارزه شود و من به همین دلیل پا به میدان گذاشته‌ام.

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در بین طرفدارانش در مصلی امام خمینی (ره) تهران گفت: برای یک انتخاب بزرگ همه اینجا جمع شده‌ایم. ملت ما نشان داده است که هنرش انتخاب صحیح است. ملت ما با انقلاب، اسلام را انتخاب کرد و ۴۵ سال از حوادث، حماسه ایجاد کرد.

وی اظهار کرد: ما امروز در یک دو راهی هستیم که بر آینده ما تاثیرگذار است. دشمن از انقلاب اسلامی راضی نبود و جنگ، ترور، تحریم و فشار اقتصادی آوردند، اما موفق نبودند. امروز تحریم را بدست گرفته و می‌خواهند از آن استفاده کنند، چون کسانی در داخل کشور با تهدید ملت می‌خواهند تحریم را کارآمد جلوه دهند ولی ملت اجازه نمی‌دهد. امروز اهرم آنها تحریم و تحقیر شده است. دشمن می‌گوید در فشار حداکثری شکست خورده ولی در داخل کسانی با تحریف موضوع و تحقیر ملت خودشان می‌گویند دشمن خودش نخواست.

عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که «عده‌ای به نداشتن برنامه افتخار می‌کنند»، افزود: راه حل آنها برای مشکلات یک راه حل غلط است که در ۱۰ سال گذشته اجرا شد. راه حل آنها این است که امتیاز بده تا اخم دشمن کم شود و چیزی نخواهد.

جلیلی بیان کرد: ملت مشکلات را می‌بیند، اما ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد. ضعف با امتیاز دادن برطرف نمی‌شود. انقلاب اسلامی به قله نگاه می‌کند و به حداقل اکتفا نمی‌کند. ملت کشور خود را قفس نمی‌بینید بلکه مثل شهید سلیمانی، کشور را حرم می‌بیند.

وی افزود: دشمن ملت را تحریم می‌کند تا ایران هسته‌ای و موشکی نشود، اما ملت ما هم هسته‌ای می‌شود و هم موشکی می‌شود. دشمن می‌داند این ملت تمدن‌ساز است و آن‌چه می‌خواهد، بدست می‌آورد و یک الگو برای دنیا می‌شود. در منطقه، قدرت ایران مهمترین قدرت تاثیرگذار است و صد‌ها موشک به رژیم صهیونیستی شلیک می‌کند و او هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

جلیلی ادامه داد: دشمن می‌بیند ایران یک الگو از حضور اجتماعی زنان مسلمان ارائه کرده است. او ناچار است به تحریم و تهدید رو بیاورد. هدف آنها این است که نقطه قوت ما را هدف قرار دهد. دشمن می‌داند «زن» نقطه قوت ماست. وقتی موفق نمی‌شود، تحریف می‌کند. برخی هم می‌گویند شما طالبان هستید.

وی افزود: برنامه ما برای جهش کشور است. کشور ما همه امکانات طبیعی و شما مردم را دارد. یک جهان فرصت با حضور شما مردم به یک ایران جهش تبدیل می‌شود.

در مقابل فشار داخلی و خارجی می‌ایستیم

جلیلی گفت: شما می‌خواهید با فساد مبارزه شود و من به همین دلیل پا به میدان گذاشته‌ام. ما در بزنگاه تاریخی هستیم. امروز به مدد جوانان و متخصصان شما در مرز‌های دانش حرکت می‌کنیم و ان‌شاءالله قدرت کشور را ارتقا و جهش می‌دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حساب و کتاب دولت تنطیم خواهد شد. رانت خواران نمی‌توانند به بیت‌المال دست درازی کنند. هم در برابر فساد داخلی می‌ایستیم هم فشار خارجی. کشور باید جهش پیدا کند. ما هشت سال رشد منفی و صفر و رکود و نابسامانی داشته ایم و الان باید جبران کرد و به سوی قله‌ها جهش کنیم. همه مردم باید متناسب با استعداد خود باید احساس کنند تا در جهش بزرگ ایران نقش دارند. ایران برای همه است نه عده‌ای خاص که رانت و تبعیض دارند و در بزنگاه‌ها القای ناامیدی کنند و بگویند نمی‌شود. ملت می‌گوید می‌شود و ما می‌توانیم.

جلیلی افزود: در ساعات آینده باید با قدرت، این مسائل را برای مردم تبیین کنیم و هرکس نقش خود را ایفا کند تا با انتخاب مردم، از صبح شنبه حرکت به سمت جهش را شروع کنیم.

وی ادامه داد: تحقیر آنها این است که به ملتی بگویند تو فقط می‌توانی آبگوشت بزباش درست کنی. یک زمانی زور و تزویر به کار می‌بردند امروز اهرم آنها شده تحریم و تحقیر و تحریف و تحقیر آنها این است که به ملتی بگویند ما نمی‌توانیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: شهید رئیسی نقشه دشمنان را خراب کرد و خود دشمن هم اعتراف می‌کند شکست فاحش خورده اند ولی عده‌ای در داخل تحقیر می‌کنند و می‌گویند دشمن خودش این طور خواست.

تابع اصلحیم

پرویز فتاح در مراسم حامیان سعید جلیلی در مصلی تهران گفت: وقتی اصلح وجود دارد، ما تابعیم. وقتی آقای جلیلی به دور دوم آمدند، من شخصا اعلام می‌کنم پای کاندیدای اصلح ایستاده‌ایم. با آمدن جلیلی راه حاج قاسم و مدافعین حرم و مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: با اطمینان می‌گویم که جلیلی برای همه امور کشور برنامه دارد. وی تابع محرومان، مستضعفین و کارگران است. افتخار می‌کنیم از دل انقلاب یک فرد خالص و سالم در انتخابات حضور دارد. نصرت و پیروزی از آن ماست و راه نطام اسلامی و رهبر و عزت ادامه می‌یابد.

دولت جلیلی، دولت رئیسی است

محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات جلیلی در این مراسم گفت: دولت سوم روحانی دولت صبح جمعه فهمیدن، دولت معطل کردن پروژه‌های کشور، دولت خاموشی مکرر در کشور، دولت قهقه با دشمن، دولت بی شناسنامه خواندن منتقدان خواهد بود، اما ادامه دولت شهید رئیسی با حضور سعید جلیلی گفتمان اتمام طرح‌های نیمه تمام، حمایت از مظلومان جهان و مقاومت، گفتمان کارآمدی و پاسخگویی، در میان مردم بودن، مبارزه با فساد، میدان دادن به جوانان، بن‌بست شکنی خواهد بود.

حمایت رئیس ستاد قالیباف از سعید جلیلی

علی نیکزاد رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در این گردهمایی گفت: دیدیم که مردم چگونه شهید رئیسی را استقبال و بدرقه کردند و از خداوند سبحان و رحمان می‌خواهیم که مهر و محبت آقای دکتر جلیلی را در دل مومنان و مومنات قرار دهند.

وی ادامه داد: سروران می‌خواهیم که فرمایشات رهبر انقلاب مبنی بر ادامه راه شهید رئیسی توسط آقای دکتر جلیلی در باب حکمرانی و سلامت اخلاقی، اعتقادی و فکری انجام شود.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف بیا کرد: ما به دنبال کسی هستیم که مبارز و مجاهد باشد و طهارت اقتصادی داشته باشد و مراقبت کند. کسی را می‌شناسم که قسمتی از جسم خود را پیش خدا فرستاده است و آن کسی نیست جز کاندیدای مورد نظر شما بر قوه مجریه آقای دکتر جلیلی. فرد متعهد می‌خواهیم، اما آیا فرد متعهد کافی است؟ خیر. باید متخصص هم باشد. 

نیکزاد اظهار کرد: گفتند شما برنامه ندارید، اما حتما برنامه دارید برای عمران شهری، روستایی، صنعت، کشاورزی و برای معیشت و دیوان سالاری اداری‌مان. حتما بدانید که راه شهید رئیسی ادامه پیدا خواهد کرد و همه ما در روز جمعه کار را یکسره خواهیم کرد و آنچه توسط شهید رئیسی در ریل درست قرار گرفت ادامه پیدا خواهد کرد. 

وی گفت: ان‌شالله در کنار همه کسانی که از شما حرف شنوی دارند کاری کنید کارستان و کاری کنیم آنچه توسط شهید رئیسی در ۱۰۰۰ روز با شیره جان و برای نظام و آقا زحمت کشیدند انشالله این بیرق به دست دکتر رئیسی بیفتد و راه ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۳
جلیلی مظهر آزادگی و مردانگی است. جلیلی همان رئیسی و شهید زنده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۴ تير ۱۴۰۳
من آقای جلیلی رو دوست دارم
و فکر می کنم راه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی را ادامه خواهد داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۴ تير ۱۴۰۳
درود خدا بر شهید سردار سلیمانی
درود خدا بر شهید رئیسی عزیز
و درود خدا بر ادامه دهنده راه شهیدان دکتر سعید جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۴ تير ۱۴۰۳
و درود خدا بر تورم بیشتر گرانی فزونتر و تحریم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۳ تير ۱۴۰۳
تا الان کجا بودی مبارزه با فساد نیاید بهتر هست
Iran (Islamic Republic of)
سعید جلیل
۲۲:۲۴ ۱۴ تير ۱۴۰۳
داشتم دنبال کلید روحانی میگشتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۳ تير ۱۴۰۳
خب اگه راست میگی پول نفت از کجا میاد وبه کجا میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۳
پول نفت زمان روحانی بود که در بقیه کشور ها بلوکه شد ولی رییسی تونست چندین فقرش رو ازاد کنه..مثل بدهی نفتی کره جنوبی به ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۳ تير ۱۴۰۳
رای ملت پزشکیان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۳
رای ملت با قاطعیت جلیلی
آخرین اخبار