همایش هیئت‌های مذهبی استان قم در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت در همایش مسئولان هیئت‌های مذهبی استان قم بر احیا دین و احکام الهی تاکید کرد و گفت: در هر زمان بر اساس شرایط و نیاز روز این احیا دین انجام می‌گیرد و حمایت از دین خدا و رهبر الهی در جامعه یک ضرورت است. 

آیت الله سید محمد سعیدی در خصوص نقش هیئت‌های مذهبی در تحقق اهداف نظام اسلامی گفت: هیئت‌های مذهبی باید زمینه‌های خنثی سازی توطئه‌های دشمنان را فراهم کنند و با برنامه‌های خود زمینه‌های تقویت و رشد نظام اسلامی را فراهم نمایند.

استاندار قم هم در این همایش با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی موثر در کشور خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی به عنوان پایگاه‌های فرهنگی تربیت کننده نسل‌های آینده محسوب می‌شوند و هیئت‌ها باید از فرزندان و نسل جدید مراقبت کنند و باید نسل جدید را با فرهنگ هیئتی و معارف اسلامی و شیعی آشنا نمایند.

فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه در طول برگزاری مراسم عزاداری‌ها نظم و امنیت شهر و هیئت‌های مذهبی از سوی نیروی انتظامی تامین می‌شود گفت: لازم است هیئت‌های مذهبی هم نکات و شرایط مطمئن را برای برگزاری مراسم فراهم کنند. سردار میر حیدری هماهنگی نیروی انتظامی با هیئت‌های مذهبی را در برگزاری مراسم‌های مذهبی را ضروری برشمرد و افزود پلیس تمام تمهیدات امنیتی، ترافیکی و ایمنی را برای برگزاری مراسم عزاداری در شهر را فراهم کرده تا نظم و امنیت شهر دچار چالش مشکل نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار