مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی گفت:باید فرهنگ خیرین و بانیان مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) را ترویج و از افرادی که به این امر توجه دارند تجلیل کرد که این امر باعث تقویت بنیان هیات می‌شود

حمید بهرامی در اولین همایش بانیان و خیرین هیأت‌های حسینی و مساجد استان قم که از سوی بنیاد دعبل خزایی و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در سال همایش این سازمان برگزار شد، گفت: دستگاه سید الشهدا علیه السلام از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هر کدام زیبایی خاصی خود را دارند.

مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی گفت: قرآن، منبر، روضه و مداحی از ارکان هیأت هستند که البته در کنار این موارد، بانیان و خیران و خادمانی هستند که دیده نمی‌شوند و خالصانه برای رضای خدا و اهل بیت علیهم السلام در هیأت خدمت می‌کنند.

بهرامی گفت: دستگاه سیدالشهدا علیه السلام قرن‌ها بر پایه همین همت خیرین چرخیده است هر چند که دستگاه‌های متولی نیز باید در این زمینه مشارکت داشته باشند.

مدیر عامل بنیاد دعبل خزاعی عنوان کرد: باید فرهنگ خیرین و بانیان مجالس عزاداری سیدالشهدا علیه السلام را ترویج کرد و از افرادی که به این امر توجه دارند باید تجلیل کرد که این امر باعث تقویت بنیان هیأت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار