سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حقوق از دست رفته کارگران، کارمندان، معلمان و بازنشستگان را احیا و ارتقا می‌بخشم.

سعید جلیلی چهارشنبه شب و در دیدار با مردم قزوین که در سالن شهید بابایی این شهر برگزار شد، گفت: اگر صحبت از عدالت می‌کنیم، کارگر نباید امنیت شغلی خود را از دست بدهد، شرکت های واسطه بیایند که حقوق یک کارمند یا کارگر را بگیرند و بخش ناچیزی را به مردم بدهند، این خلاف است و باید تمام حقوق به خود کارگران برسد.

وی اضافه کرد: امروز باید حقوق معلمان و کارگران به بهترین شکل تامین شود تا در آینده معلمان و کارگران به آینده خود امیدوار باشند، جامعه باید برای بازنشستگان احترام قایل شود و با همسان سازی حقوق زمینه عدالت اجتماعی را افزایش دهیم.

جلیلی با بیان اینکه همه امروز احساس تکلیف کردند تا برای چهار سال آینده پای صندوق های رای بیایند، اظهار کرد: وقتی شهید رجایی به عنوان نخست وزیر انتخاب شد، کسی که به عنوان رییس جمهور حضور داشت، هنرش اهانت بود و می‌گفت که وی خشک مغز و غیر منعطف است.

این نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد: این اهانت‌ها همچنان ادامه دارد، متاسفانه کسانی که در مسیر انقلاب نیستند و در مواجهه با انقلاب قرار می‌گیرند، فقط اهانت می‌کنند.

جلیلی ادامه داد: دشمن هرگاه از موضع زور ناتوان می‌شد، از پول استفاده می‌کند و مجددا در صورت ناکامی از تزویر، من به شما مردم می‌گویم که امروز جلوی زور، زر و تزویر را بگیرید تا جریان انقلابی‌ها ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد: امروز خود دشمنان معتقدند که با انتخاب جمهوری اسلامی حیات جدیدی به ملت ایران تزریق شده است، هیچگاه جمهوری اسلامی به این اندازه قدرتمند نبوده است، کشور ما امروز قدرتی دارد که با پرتاب هزاران موشک‌ به سمت رژیم صهیونیستی، اجازه کوچکترین تعرض و تجاوزی را به دیگران نمی‌دهد.

جلیلی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم در کنار رای حاضرند جان فرزندان خودشان را برای حفظ اسلام تقدیم کنند، تاکید کرد: خاخام‌های یهودی یک زمانی به آمریکایی‌ها می‌گفتند که چرا کاری نمی‌کنید، آنها گفتند ما هرکاری می‌توانستیم انجام دادیم، جنگ و تحریم را انجام دادیم و دیگر کاری از دست ما بر نمی آید، حالا برخی نگران چه چیزی هستند، این یعنی ما به قله‌ها نزدیک هستیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی دنبال خود تحقیری هستند، اضافه کرد: افزایش فروش نفت از ۲۰۰ هزار به ۲ میلیون بشکه را نمی‌بینند، در همین ایام انتخابات عده‌ای قدرت ایران اسلامی را نمی‌بینند، حتی دشمن فهمیده که ملت ایران یک جهان فرصت دارد و می‌خواهد القای یاس و ناامیدی کند.

جلیلی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره از حادثه‌ها، حماسه ساخته و با عقل و شعور آن را تاریخی کرده است، در همین شهادت آیت الله رییسی ملت ایران بود که حماسه آفرید و آن را ۱۵ تیرماه تکمیل خواهد کرد، دشمن می‌خواهد ضعف‌ها و مشکلات را برجسته کند، تا یاس و ناامیدی را افزایش دهد، ما به ضعف‌های خودمان واقفیم، اما روش برطرف کردن ضعف، سازش و حقارت نیست بلکه با قدرت باید آن‌ را رفع کرد.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به توان داخلی کشور در علم و فناوری اشاره کرد و گفت: امروز دشمن فهمیده که در یک برهه تاریخی هستیم، زمانی ملت ایران وابسته بود، اما امروز با دستیابی به دانش در مسیر جهش و قدرت قرار گرفته و درحال تبدیل شدن به قطب نخست جهان است.

جلیلی در انتقاد از ضعف برخی تفکرات سیاسی در کشور، اظهار کرد: عده‌ای امروز معتقدند که رشد هشت درصدی در حوزه اقتصادی امکان پذیر نیست، آنها رفتند توافق کردند و تمام امتیازات را دادند، تمام دسترنج و دستاوردهای علمی کشور را از دست دادند و فناوری هسته‌ای و سانتریفیوژ را متوقف کردند، تحریم‌ها چند برابر شد اما ملت ایران در سال ۱۴۰۰ با انتخاب شهید رییسی ثابت کرد که روش آنها را نمی‌پسندد.

وی یادآور شد: شهید جمهور می‌دانست که برای جهش و رشد باید با دنیا تعامل کرد، اما تعامل که فقط با سه کشور ابرقدرت دنیا نیست، ایشان در سفر سریلانکا توافق نیم میلیارد دلاری خدمات فنی و مهندسی را به امضا رساند و نشان داد که حتی فرصت‌های بسیاری در همین گشورهای همسایه وجود دارد.

جلیلی اضافه کرد: امروز ملت ایران در یک دوره حساس قرار دارد، آنها می‌خواهند ملت ایران به عقب بازگردانند اما ما می‌خواهیم یک جهان فرصت ایجاد کنیم.

این نامزد مرحله نهایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: من آمده‌ام تا با عزمی راسخ مقابل فشارهای خارجی و فساد داخلی بایستم، من می‌خواهم اقتصاد خودش را بازیابی کند، هر ایرانی بتواند در این صحنه وارد شود و نقش باشکوه خودش را در کشور و جهان به منصه ظهور برساند.

جلیلی با بیان اینکه دستگاه دولتی باید پناهگاه مردم باشد، بیان کرد: متاسفانه برخی احساس خطر می کنند، آنها می‌دانند که اگر تفکر ما انتخاب شود، منافغ رانتخوران و فاسدان برچیده خواهد شد، من مجددا می‌گویم برای انتخاب یک راه بزرگ در چهار سال آینده پای کار ایستاده‌ام تا اجازه ندهیم عده‌ای منافع ملت را بین خودشان تقسیم کنند.

وی بیان کرد: شما بدانید عزیزان من، اگر ما می‌خواهیم قدرتمند شویم باید منابع را افزایش دهیم، امروز بحث انضباط مالی بسیار مهم است، برای ما قابل قبول نیست که ۹۰ درصد تسهیلات بانکی را فقط ۱۰ درصد جامعه دریافت کنند، این یعنی فساد، در حالی که برخی برای وام ازدواج و اشتغال ماه‌ها پشت در بانک‌ها می مانند.

جلیلی خاطرنشان کرد: عده‌ای در برابر لبخند دشمن امتیاز می‌دهند و کشورهای خارجی را به نقطه‌ای می‌رسانند تا به ما پوزخند بزنند، من از آنها می‌پرسم آیا می‌خواهید فرصت‌های بزرگ را از دست بدهید و با آیه یاس خواندن امتیاز بیشتری به دشمن بدهید؟

وی یادآور شد: ما امروز در نقطه‌ای هستیم که با ایفای نقش پرشکوه در مسیر آینده‌ای بزرگ قرار داریم و از روز شنبه با عزم جدی و جهادی کارها را آغاز خواهیم کرد. والسلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۳
شما مگر دولت سایه قبل نبودی
هی الکی شعار بده