رئیس کمیسیون امنیت ملی در واکنش به تحرکات اخیر رژیم کودک کش صهیونیستی گفت: سران این رژیم جنایت کار بدانند که در صورت ماجراجویی جدید، اقدامی پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود.

ابراهیم عزیزی در این رابطه گفت: حزب الله شریک راهبردی جمهوری اسلامی ایران است و اگر رژیم صهیونیستی به دنبال خدشه وارد کردن به محور مقاومت باشد، با واکنشی پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

او با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی دامنه درگیری‌های کنونی را گسترش دهد، حزب‌الله بدون محدودیت واکنش نشان خواهد داد، افزود: رژیم صهیونیستی باید بداند که نیروی نظامی حزب‌الله منسجم‌تر و گسترده‌تر از حماس است و شکستی سنگین‌تر در انتظار آنها خواهد بود.

عزیزی ضمن تشریح مختصات یک جنگ کلاسیک و با اشاره به ظرفیت‌های حزب الله تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در صورت وقوع جنگ با حزب‌الله لبنان، بازنده خواهد بود و مراکز موشکی و پهپادی حزب‌الله تهدیدی جدی برای شهرک‌های اراضی اشغالی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به قدرت پوشالی صهیونیست‌ها نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: طوفان الاقصا و وعده صادق نشان داد که گنبد به ظاهر آهنین رژیم کودک کش بیشتر یک خانه عنکبوتی است و ادعا‌های آنان در خصوص قدرت نظامی و تسلیحاتی شان بیشتر یک بلوف بود تا واقعیت لذا به آنها هشدار می‌دهیم که دست از ماجراجویی برداشته و در صورت تحرکات نابخردانه بدانند، از این اقدامات پشیمان خواهد شد.

او در پایان اظهار داشت: اگرچه جمهوری اسلامی ایران تبلیغات رژیم صهیونیستی درباره قصد حمله به لبنان را جنگ روانی می‌داند، اما در صورت دست زدن به تهاجم نظامی تمام‌عیار، این رژیم جعلی باید بداند که جنگی نابودکننده علیه خود راه خواهد انداخت و همه گزینه‌ها، از جمله مشارکت کامل همه جبهه‌های مقاومت روی میز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار