فرماندار شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه اقدامات سازنده دولت شهید رئیسی را نمی‌توان با مغالطه کردن نادیده گرفت، گفت: مردم را با فرافکنی نمی‌توان به بازی گرفت و چشم بر واقعیات‌ها بست.

لطف الله شیبانی در گردهمایی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای با بیان اینکه در این ایام برخی منکر اقدامات دولت رئیس جمهور شهید هستند، تصریح کرد: باید بسیار مراقب باشیم تا مشمول عموم آیه "و هم لاَّ یَشْعُرُونَ" نشویم.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز با تقدیر از عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات در این شهرستان اظهار کرد: تشکر می‌کنم از همه زحماتی که متحمل شدید و ان شاءالله که انتخابات مرحله دوم هم با همکاری شما به طور صحیح، سالم و بدون دغدغه و حاشیه برگزار شود.

او با اذعان به سختی‌های برگزاری چهار انتخبات در طی ٤ ماه ابراز کرد: عکسبرداری و فیلمبرداری از داخل شعب اخذ رای جز برای گروه‌های خبری صدا و سیما و اصحاب رسانه که دارای کارت تردد هستند ممنوع است. 

شیبانی افزود: ورود هر فردی تحت هر عنوان بدون داشتن مجوز و کارت تردد به شعب اخذ رای ممنوع است و هیچ فردی به صورت تکی یا گروهی اجازه توقف یا تجمع در اطراف شعب اخذ رای به واسطه ایجاد شائبه تبلیغ، ندارد. 

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز پیش بینی ۸۴۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان شده است، افزود: تدارک و زحمات زیادی برای برگزاری انتخابات کشیده شده است که همگی فرش قرمزی برای برای حضور و مشارکت بالای مردم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار