استاندار بوشهر گفت: از مردم فهیم بوشهر درخواست دارم که در انتخابات شرکت کرده و انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند.

احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در شعبه اخذ رأی در گلزار شهدای بوشهر اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان اولین نفر در این انتخابات شرکت کرده و رأی خود را به صندوق انداختم تا وظیفه دینی و ملی خود را انجام دهم.

وی با اشاره به استقرار ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در نقاط مختلف استان بوشهر خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه در سراسر استان بوشهر فراهم است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه انتخابات با سلامت کامل و رعایت بی‌طرفی برگزار می‌شود افزود: مردم با ادامه راه امام و شهدا در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت.

وی با اشاره به تاکید امام و رهبری بر اهمیت رأی مردم اضافه کرد: ناظران و مجریان انتخابات با تمام تلاش خود از رأی مردم صیانت کرده و با کمک هم یک انتخابات باشکوه را رقم بزنیم.

محمدی‌زاده افزود: از مردم فهیم بوشهر درخواست دارم که در انتخابات شرکت کرده و انتخاباتی باشکوه را رقم بزنند و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را ناامید و مأیوس کرده و حامیان نظام اسلامی را شاد کنند.

وی افزود: از مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات و همچنین اصحاب رسانه که زمینه‌ساز شور انتخاباتی هستند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.