نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی مردم سرزمین آفتاب را به حضور پرشور و گسترده در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی آورده است: بی‌شک حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین، موجب افزایش همبستگی، ارتقاء سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی می‌شود.

در ادامه این پیام آمده است: حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می‌شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: زنان،‌ مردان و جوانان غیور میهن اسلامی با خلق حماسه با تاسی از آرمان‌های امام راحل و الهام از رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب، شور و شعور سیاسی خود را هفته گذشته (هشتم تیرماه) به نمایش گذاشتند و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در ادامه این پیام آورده است: اینجانب ضمن تقدیر از همه کسانی که در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم به پای صندوق‌های رأی آمدند، از عموم ملت ایران و مردم انقلابی و زمان شناس استان مرکزی به ویژه برادران و خواهرانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند، دعوت می‌کنم با اراده محکم و گام استوار روز جمعه ۱۵ تیرماه جاری در مرحله دوم انتخابات حضور یافته و با انتخاب فرد اصلح بار دیگر شکوه و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رئیس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات روز جمعه پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.