برای طرح‌های راهسازی چهارمحال و بختیاری، بیش از ۲۶ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲۳ طرح فعال عمرانی در حوزه ساختمانی مرتبط با طرح‌های فرهنگی، اداری و ورزشی توسط اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در دست احداث است.

وی افزود: برای طرح‌های راهسازی استان، بیش از ۲۶ هزار و ۷۵۲ میلیارد ریال و برای اجرای ساختمان‌های اداری، فرهنگی و ورزشی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

باقری با اشاره به توپوگرافی کوهستانی چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: در دولت سیزدهم دو هزار و ۶۰۰ متر تونل حفاری و سه دستگاه پل بزرگ در این استان احداث شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سهم این استان در ساخت نهضت ملی مسکن دولت سیزدهم ۵۷ هزار و ۱۴۹ واحد بود که تاکنون عملیات اجرایی ۱۸ هزار و ۶۵۳ واحد مسکونی آغاز شده است.

باقری گفت: ۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مسکن حمایتی در چهارمحال و بختیاری در دولت شهید رئیسی آغاز به ساخت شد و ساخت ۳ هزار واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: در طرح ساخت مسکن ۱۰ هزار واحدی خودمالکان، یک هزار و ۵۵۱ واحد مسکونی ساخته شده است و مابقی در یک زمان‌بندی مشخص ساخته می‌شود.
باقری افزود: بیش از ۱۳ هزار متقاضی ثبت‌نام در طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تاکنون هزار و ۷۹۴ متقاضی تحویل و یا در آستانه تحویل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار