دادستان کرمان تأکید نمود: هواداران نامزد‌های انتخاباتی ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند.

دادستان کرمان  مشارکت حداکثری، سلامت و انتخاب اصلح را به عنوان سه راهبرد اساسی برشمرد و ضمن دعوت از امت حزب الله و مردم همیشه در صحنه استان کرمان جهت شرکت در این انتخابات حساس گفت: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام وظایف خود و فراهم کردن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات سالم و پرشور هستند.

مهدی بخشی تأکید کرد: تمامی عوامل اجرائی به همراه نهاد‌های نظارتی، امنیتی و ضابطین از ابتدای صبح و آغاز روند رأی‌گیری در شعب مختلف حضور می‌یابند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت میدانی، تخصصی و دقیق خواهند داشت تا انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی را شاهد باشیم. 

این مقام عالی قضائی در استان بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزد‌های انتخاباتی تأکید و عنوان کرد: پس از اعلام نتایج، هر گونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است. 

دادستان کرمان به مردم، هواداران و اعضای ستاد‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز توصیه کرد: ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب نامزد مقابل خودداری کنند و موارد خلاف قانون و هر گونه موارد مشکوک امنیتی را به پلیس (١١٠)، اداره اطلاعات (١١٣) و سازمان اطلاعات سپاه (١١۴) اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.