مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهاردهم تیر ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه اله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: مأموران گشت انتظامی بخش رامند این فرماندهی پس از اعلام مرکز پیام ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سمند سرقتی در محور‌های مواصلاتی، برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده خودروی پلیس به سرعت از محل متواری که با سرعت عمل و اقدام به موقع مأموران انتظامی خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این خودرو چند روز قبل در یکی از مناطق تهران سرقت شده است.

این مقام انتظامی با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۹ کیلو تریاک از سواری کوئیک
 
سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان تاکستان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیری مواد مخدر توسط یکی از قاچاقیچان به این شهرستان بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود:ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودروی حامل مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی این شهرستان، شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه آن را در ورودی شهر تاکستان متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از توقف خودرو توسط ماموران و در بازرسی به عمل آمده از آن، ۹ کیلو گرم تریاک، کشف و یک دستگاه خودروی سواری کوئیک توقیف شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر شد، خاطرنشان کرد:متهم به همراه محموله مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف تنباکوی قاچاق ازخودروی پراید

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: درراستای تداوم طرح‌های مقابله باقاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودرو‌های عبوری در آزادراه قزوین - زنجان  به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادرکردند.

وی افزود:ماموران پس از توقف خودرو و با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی، در بازدید ازآن ۳ هزارو ۷۴۰ بسته تنباکوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مجوزمثبته گمرکی بوده، کشف و ۲ نفر را دراین خصوص دستگیرکردند.

سرهنگ حاجیان راد با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالا‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲ میلیارد ریال برآوردشده است، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.