مدیر مرکز مجازی حفظ قرآن کریم خراسان جنوبی گفت: بیش از هزار بانوی هم استانی به صورت مجازی قرآن کریم را حفظ کردند.

بهلولی مدیر مرکز مجازی حفظ قرآن کریم خراسان جنوبی تعداد کاربران فعال این مرکز را ۳۷۰ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۴۳ نفر حافظ کل فعال هستند.

او با بیان اینکه این مرکز، آموزش بانوان در رده‌های سنی مختلف را برعهده دارند، افزود: از کاربران فعال ۲۸ نفر در حفظ ۲۰ جزء، ۲۳ نفر در حفظ ۱۵ جزء، ۴۴ نفر در حفظ ۱۰ جزء و ۶۲ نفر در حفظ ۵ جزء فعالیت دارند و مابقی کاربران مبتدی بوده و در حفظ یک جزء هستند.

به گفته بهلولی در این طرح کارشناسان مرکز که همگی از حافظان کل قرآن کریم بوده و از تجربیات بالایی در امور مربیگری برخوردار هستند، هر هفته با قرآن آموزان تماس گرفته و آموزش حفظ آن‌ها را در قالب آیین‌نامه‌های آموزشی مرکز پیگیری می‌کنند.

مدیر مرکز مجازی حفظ قرآن کریم خراسان جنوبی بیان کرد: این طرح علاوه بر رایگان بودن، امکان حفظ قرآن را برای افرادی که به هر دلیلی، اعم از ضیق وقت، دوری راه، محدودیت‌های جسمی و روحی و جایگاه اجتماعی شرایط حضور در کلاس‌های حضوری حفظ قرآن را ندارند، فراهم می‌کند.

برای تحقق منویات رهبر انقلاب مبنی بر انس هر چه بیشتر آحاد مردم با قرآن و آموزه‌های حیات بخش آن و نیز تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم واحد خواهران و برادران در استان از سال ۱۳۹۵ در محل موقوفه حسینیه امام رضا (ع) راه اندازی و این طرح با استقبال چشمگیری روبرو شد.

برچسب ها: حفظ قرآن ، قرآن کریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.