حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و سبحانی از ملت قهرمان ایران خواستند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

 مراجع عظام تقلید حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، عبدالله جوادی آملی و جعفر سبحانی در پیام‌هایی جداگانه، از مردم ایران اسلامی خواستند در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پر شورتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه مردم شریف ایران اسلامی بار دیگر در عرصه انجام تکلیف الهی انسانی انتخابات قرار گرفته‌اند آمده است: بر همه واجدین شرایط لازم است با شرکت پر شور و انتخاب فردی مؤمن، امین و شایستۀ جایگاه مهم ریاست جمهوری اسلامی ایران، وظیفۀ شرعی و اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت و آیندۀ جامعه ادا نمایند.

آیت الله نوری همدانی هم در پیام خود با قدردانی از افرادی که در مرحله اوئل انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند تاکید کرد: با توجه به شرائط ویژه داخلی و خارجی و نیز برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و بالا بردن قدرت کشور در عرصه‌های بین المللی و تجلی وحدت و همدلی در کشور همه عزیزان، خصوصا کسانی که در مرحله اول نتوانستند در انتخابات شرکت کنند با اراده محکم و گام استوار در روز جمعه حضور یابند. 

در پیام آیت الله جوادی آملی با اشاره به اینکه تا وقتی مردم در صحنه اند، هیچ گونه مشکلی برای کشور پیش نخواهد آمد تصریح کرد: امروز موظفیم با حفظ وحدت در انتخابات که استقلال، امنیت، عظمت و شکوه مملکت را به همراه دارد حضوری فعال داشته باشیم.  

آیت الله سبحانی از مراجع تقلید هم با بیان اینکه اگر می‌خواهیم پیشرفت کشور ادامه پیدا کند نباید فقط به شرکت در مرحله اول اکتفا کنیم افزود: تفاوتی بین مرحله اول و مرحله دوم انتخابات وجود ندارد و همان وظیفه ملی و شرعی که در مرحله اول وجود داشت در مرحله دوم انتخابات هم وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار