فرمانده انتظامی مازندران از آمادگی کامل برای تامین نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری در استان در روز جمعه ۱۵ تیرماه خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: این فرماندهی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه در سه مرحله قبل، حین و بعد از انتخابات، اقدامات لازم برای تامین نظم و امنیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵  تیر ماه را در دستور کار قرار داده است.

او از آمادگی کامل پلیس مازندران برای برقراری نظم و امنیت ۳ هزار و ۲۲۸ صندوق اخذ رای در سطح استان خبر داد و افزود: از مجموعه صندوق‌های اخذ رای ۶۰ درصد توسط ماموران انتظامی و ۴۰ درصد توسط برادران سپاه کربلای استان محافظت خواهد شد که جا دارد از مجموعه همه این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

سردار مفخمی همچنین از حفاظت و حراست از محل‌های تجمیع صندوق‌های اخذ رای در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سطح استان حین و بعد از برگزاری انتخابات خبر داد.

او با اشاره به اینکه برای تامین امنیت مکان‌های تجمع افراد در جهت حضور حداکثری و افزایش مشارکت انتخاباتی حین برگزاری انتخابات تمهیدات لازم اندیشیده شده، گفت: با عنایت به تعطیلات آخرهفته و حضور مسافران و گردشگران در محور‌های مواصلاتی، تفرجگاه‌ها و سواحل دریا، پیش بینی‌های لازم برای تامین نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی در این مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، تامین نظم و امنیت پس از برگزاری انتخابات است که پلیس با تدابیر و تمهیدات ویژه برای مدیریت هیجانات انتخاباتی نسبت به کنترل معابرعمومی و امنیت ترافیکی اقدامات لازم را در دستور کار خود دارد.

او از وفاق و همدلی همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و ابراز امیدواری کرد: بحمدالله اشراف کامل نسبت به همه موضوعات امنیتی، انتظامی و ترافیکی درسطح استان وجود دارد و این انتخابات به یاری خداوند و همکاری خوب مردم ولایتمدار استان با فرزندان خود در مجموعه انتظامی در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.