طی حکمی از سوی فرمانده کل فراجا سرهنگ سید جعفر ساداتی به عنوان رئیس بازرسی استان و سرهنگ مسعود تقدیسی به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی استان معرفی شدند.

عصر روز گذشته در حاشیه جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان که با حضور فرمانده انتظامی استان، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی در سالن جلسات" شهید سلیمانی" ستاد انتظامی استان و فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها به صورت وبیناری برگزار شد، طی احکامی رئیس بازرسی استان و معاون فرهنگی و اجتماعی استان معرفی شدند.

براساس این گزارش، برابر حکم صادره از سوی فرمانده کل انتظامی کشور، سرهنگ "سید جعفر ساداتی" به عنوان رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان و سرهنگ "مسعود تقدیسی" به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان منصوب شدند.

در این جلسه سردار "حسن مفخمی شهرستانی " طی سخنانی به اهمیت و جایگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی در فراجا و نقش آن در انعکاس اقدامات و عملکرد پلیس با استفاده از زبان هنر و ابزار رسانه‌ها پرداخت و افزود: بدون شک اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان می‌تواند در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی مؤثر باشد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در ادامه با اشاره به نقش بازرسی در کنترل و نظارت بر عملکرد رده‌ها و یگان‌های ستادی و عملیاتی در فراجا، گفت: هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و مرغوبیت فعالیت‌های خود به خصوص در محیط‌های پیچیده و پویا نیاز مبرم به ارزیابی دارد.

او افزود: از سوی دیگر فقدان وجود نظام ارزیابی در یک سامانه به معنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمانی تلقی می‌شود که پیامد‌های آن کهولت و در نهایت مرگ سازمان است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان انتصاب این عزیزان را تبریک گفت و بر تعامل و همکاری با سازمان‌ها و دستگاه‌های مرتبط برون سازمانی و تعامل با رده‌های همکار در این حوزه و اجرای تدابیر و تمهیدات ابلاغی از فراجا و هیئت رئیسه استان تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.