بیست و پنج هزار عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در استان مرکزی برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در تلاش هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه مقدمات و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است افزود. قریب به ۲۵ هرار نفر عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

نظری در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری امروز در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

او افزود: همانند هفته گذشته هزار و ۶۸ شعبه ثابت و سیار  در سراسر استان پذیرای مردم برای اخذ رای هستند. در انتخابات مجلس شورای اسلامی و دوره اول ریاست جمهوری، استان مرکزی در حوزه زیرساخت‌ها و شعبات انلاین  جز استان‌های پیشرو بود و بیش از ۹۹ و نیم درصد شعبات انلاین بودند. 

نظری گفت: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و عوامل انتظامی امنیتی همانند سابق انتخابات در یک امنیت کامل برگزار شود و مردم با فراق بال در روز اخذ رای  حضور پیدا کنند.

او با تاکید بر اینکه حتی المقدور مردم برای رای گیری از کارت ملی استفاده کنند، گفت: مردم استان مرکزی در روز انتخابات  با توجه به اینکه دو عنوان هویتی و کارت ملی از سوی قانون تعیین شده، هنگام اخذ رای این دو مدرک هویتی را همراه داشته باشند و شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی قدیمی نیز قابل قبول نیست البته  شناسنامه قدیمی کد ملی داشته باشد امکان ثبت وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.