ایثارگران، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان کهگیلویه و بویراحمد مردم را به حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.

در فراخوان فراگیر عمومی خانواده‌های شهدا و ایثارگران اعلام کردند: حضور باشکوه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یأس و ناامیدی را برای دشمنان رقم زده و بار دیگر به بالندگی جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی منجر خواهد شد.

پدر شهید مصلحی گفت: به دور از فضاسازی‌های کاذبی که دشمنان در روزهای اخیر ایجاد کردند، مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از خطر بزرگ مصون نگه دارد.

وی افزود: باید به احترام شهدا و حفظ نظام و ارکان آن در صحنه حاضر شویم و کوچک‌ترین سهل‌انگاری در این زمینه می‌تواند بزرگترین خطرات و آسیب‌ها را به همراه داشته باشد.

جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس نیز گفت: مشارکت حداکثری مردم بزرگترین صیانت و نقطه قوت برای نظام خواهد بود و نوعی قدرت نرم برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد خواهد کرد.

علی رضا مصلحی که برادر و پسر عموی شهید است افزود: شهدا از ما در ۲ محور انتظار داشتند که محور اول ولایتمداری و محور دوم نیز حفظ ارزش‌های مکتب اسلام و ناموس بوده که در هر ۲ عرصه باید به تکلیف خود در حساس‌ترین مقطع عمل کنیم.

برادر شهیدان خرسندیان که سه برادرش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است نیز گفت: ما باید با اقتدار و عظمت در صحنه دفاع از این انقلاب حاضر شویم و اجازه ندهیم تا دشمن بخواهد به کیان این ملت، عزت، حیثیت و ناموس آن صدمه وارد کند.

وی اضافه کرد: باید به هوش باشیم تا تبلیغات کور دشمنان را فردا در صحنه انتخابات خنثی کرده و بار دیگر بر غرور ملی، عظمت و عزت واقعی بیفزاییم.

همچنین خانواده شهیدان عدالت منش هم در پیامی مردم استان را به حضور پر شور پای صندوق های اخذ رای دعوت کردند.

متن پیام خانواده سه شهید عدالت منش به شرح زیر است:

مردم فهمیدم وقدر شناس استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات تبلور جمهوریت ومردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید پایداری صیانت از این دستاورد عظیم وترک وظیفه ی همگانی است
انتخاب رئیس جمهور پاک دست؛ صادق به مبانی اسلام انقلاب مسولیت امروز ما برای تدوام روش منش رئیس جمهور شهید دکتر رئیسی عزیز است ضامن اقتدار وامنیت وآسایش کشور است
بدین وسیله از عموم هم استانی های عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا دعوت می شود با حضور فعال و آگاهانه در پای صندوق های رای در 15تیر حماسه ای دیگر سهیم باشند
با احترام
خانواده سه شهید عدالت منش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.