رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: حدود ۱۸ درصد از واجدان شرایط رای دادن در استان تاکنون در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان گفت: شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های اخذ رای هستیم و جمعیت رای دهندگان استان درحال افزایش است.


هاشمی افزود: گزارش‌ها حاکی از مملو بودن شعب اخذ رای و حضور گسترده مردم است.وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در شعب اخذ رای تقاضا می‌شود شهروندان در زمان باقی مانده نسبت به حضور در شعب اخذ رای اقدام و در این جشن سیاسی شرکت کنند.


دبیر ستاد انتخابات در استان گفت: از آغاز رای گیری تا ساعت ۱۱ و ۱۸ دقیقه ۱۰۲ هزار کهگیلویه و بویراحمدی (۱۸ درصد واجدان شرایط رای دادن در استان) به ۸۳۵ شعبه اخذ مراجعه کرده اند و رای خود را به صندوق انداخته اند.


هاشمی با اشاره به اعلام ستاد انتخابات مبنی بر فرصت مردم برای رای دادن تا ساعت ۱۸ امروز، اضافه کرد: البته امکان تمدید این زمان بر اساس تصمیم وزیر کشور وجود دارد و مردم برای رای دادن می‌توانند از ۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات استفاده کرده و برای اطلاع از نشانی شعب اخذ رای می‌توانند به سایت انتخابات کشور مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.