حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: مشارکت پرشور مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تعیین‌کننده و پاسخ به بدخواهان نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در نخستین دقایق آغاز فرایند رای گیری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در آستان حضرت یحیی(ع) سمنان گفت: برخی از عملیات‌های دفاع مقدس ۲ مرحله ای بود و اگر با یک مرحله عملیات نتیجه کافی و وافی حاصل نمی شد، کار به مرحله دوم می‌کشید و در مورد انتخابات هم باید گفت این مرحله دوم عملیات است.

وی تاکید کرد: مردم جمعه هشتم تیر با لطف خود به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حقشان را استیفا کردند و وظیفه شرعی و انقلابی خودشان را انجام دادند. امروز مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و تعیین کننده است.

 

وی ادامه داد: مردم از صبح زود در شعبه های اخذ رای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با احساس وظیفه پای صندوق رای حاضر شدند و امیدواریم این مرحله نیز با حضور حداکثری مردم، به انتخاباتی پرشور و به نام مردم رقم بخورد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی بیان کرد: وقتی می‌بینیم همه مخالفان نظام اسلامی و پیشرفت و توسعه مردم کشورمان می گویند «رای ندهید»، انگیزه ما برای مقابله با آنان نسبت به پیشرفت و توسعه کشور و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهیدان بیشتر می شود و برای رای دادن در ساعات ابتدایی حاضر می شویم.

نماینده ولی فقیه در سمنان تاکید کرد: آنان هم که بنا به هر دلیلی موفق به حضور در مرحله اول انتخابات نشدند و نتوانستند شرکت کنند، اکنون در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق رای حاضر شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.