فرمانده سپاه عاشورا گفت: اصلی‌ترین پشتوانه ایران اسلامی که باعث اقتدار شده و چشم طمع دشمنان را زدوده است حضور حداکثری مردم در تمامی صحنه‌ها است.

 سردار  عباس قلیزاده پس از انداختن رای خود به صندوق در مسجد انگجی تبریز اظهار کرد: هر نظامی یک پشتوانه اساسی نیاز دارد که پشتوانه میهن اسلامی ما از نخستین روز انتخابات حضور مردم است.

وی افزود: همچنان که در نخستین روز‌های انقلاب اسلامی نزدیک به ۹۹ درصد مردم پای کار آمده و علیه رژیم طاغوت پهلوی قیام کردند در راهپیمایی‌های مختلف و تشییع پیکر مطهر شهدا نیز حضور حداکثری دارند که نشان دهنده قدرشناسی مردم از نظام و شهدا و پشتوانه مردمی نظام اسلامی است.

عباس قلیزاده گفت: حضور پرشور مردم در راستای صیانت از تمامیت ارضی، افتخار ملی و سربلندی مردم ایران اسلامی مقابل کشور‌های دنیا بوده که باعث عزت مردم و ایران اسلامی خارج شدن از انزوای بین المللی و ارزش قائل شدن کل کشور‌های دنیا به ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در این مرحله از انتخابات با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای دل مقام معظم رهبری و صاحب الزمان (عج) را خوشحال و دشمنان را ناامید و مایوس کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.