مردم روستا‌های چهارمحال و بختیاری با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های اخذ رای در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ثابت کردند که پای آرمان‌های نظام و انقلاب هستند.

مردم روستا‌های سراسر استان چهارمحال و بختیاری در ساعات اولیه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حاضر شده و رای خود را به صندوق انداختند تا انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

مردم روستای دزک نیز از همان ساعات اولیه صبح در شعبه اخذ رای مدرسه حاج اسماعیل هاشمی دزکی پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

روستای دزک در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است که بیش از سه هزار نفر جمعیت دارد و اهالی این روستا با تقدیم ۱۹ شهید در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی اثبات کرده اند.

عکاس و تصویربردارد: محبوبه سادات امیری

حضور حماسی مردم روستا‌های چهارمحال و بختیاری در انتخابات+فیلم و تصاویر

 

 
همکارمان نگار شیخ پور نیز با حضور در روستای پیربلوط، تصاویری از حضور مردم این روستا در پای صندوق های اخذ رای را ثبت کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.
 

شور انتخاباتی در پای صندوق‌های اخذ رای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بین مردمان روستا‌های ارجنک، مرغملک، پیربلوط و سودجان نیز به چشم می‌خورد.

عکاس و تصویربردار: نگار شیخ پور

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار