امام جمعه بوشهر از مردم درخواست کرد با حضور گسترده در انتخابات بار دیگر ضمن خلق حماسه زمینه ناکامی دشمنان را فراهم کنند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز با حضور در انتخابات سیار گلزار شهدای بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران حضور در انتخابات را نماد مردم سالاری دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در این عرصه پیشتاز برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است.

امام جمعه بوشهر انتخابات را از دستاورد‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی ثابت کردند که اگر احساس تکلیف کنند در صحنه حاضر می‌شوند

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است، گفت: در این مرحله رئیس جمهور با یک رأی بیشتر انتخاب می‌شود و این موضوع بیانگر اهمیت و تأثیر تک تک آرای مردم است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر حضوری حداکثری در انتخابات را مایه ناامیدی دشمنان دانست و بیان کرد: میزان مشارکت مردم در انتخابات همواره رصد می‌شود و باید با حضور پرشور در این عرصه بار دیگر دشمنان را مایوس کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب کاندیدای اصلح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات بر اساس شاخص‌ها و ویژگی‌ها بهترین کاندیدا را انتخاب کنند تا شاهد آینده بهتری برای کشور باشیم.

صفایی بوشهری افزود: مردم ایران با بصیرت و هوشمندانه در عرصه سیاسی حضور می‌یابند و امروز نیز شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.