نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم در جواب تبلیغ وسیع دشمن برای شرکت نکردن در انتخابات باید پای کار بیایند و رای بدهند.

آیت الله حسینی گفت: حضور در انتخابات وظیفه سیاسی، اجتماعی، دینی و ملی و احساس مسئولیت در مقابل توسعه، اجتماع، فرهنگ و اقتصاد کشور است.

وی افزود: هر فردی که این مسائل برایش مهم است باید پای صندوق‌های رای بیاید و رای بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به تبلیغ وسیع دشمنان برای شرکت نکردن مردم در انتخابات گفت: هر برگ رای یک تیر بر قلب دشمنان انقلاب است.

آیت الله حسینی با اشاره به صحبت برخی افراد در خصوص آمار ۶۰ درصدی افرادی که در انتخابات شرکت نکرده اند ادامه داد: باید کارشناسی حرف بزنیم و این به معنای مخالف نظام بودن نیست.

وی گفت: شاید درصد اندکی هم به برخی مسائل اعتراضی داشته باشند، اما به معنای مخالفت با نظام نیست؛ همانطور که برخی افراد نماز نمی خوانند اما مخالف اسلام نیستند.

امام جمعه یاسوج امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه شرعی و قانونی عنوان کرد و گفت: این مسئله ربطی به زن و مرد ندارد و همه باید رعایت کنند.

آیت اله حسینی به ۱۶ تیر روز مالیات اشاره کرد و ادامه داد: خیلی از جوامع بشری با گرفتن مالیات کار انجام می‌دهند البته بایدعدالت باشد و از مستمندان و فقرا اخذ نشود و پرداخت مالیات را وظیفه دینی و اجتناعی بدانیم.

وی با انتقاد از سرمایه گذاری برخی واحدهای تولیدی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در خارج از استان اضافه کرد: شرکت‌ها و واحدهای تولیدی  باید گردش مالی خودشان را در بانک‌های استان انجام دهند تا به واسطه آن به مردم کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ارائه شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: وقتی مردم استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه می کنند می‌گویند منابع نداریم.

آیت الله حسینی اضافه کرد: از مطالبات مردم استان این است که منابع پتروشیمی و نفت گچساران و دهدشت به بانک‌های استان منتقل شود.

وی به آیین های عاشورای حسینی و ماه محرم اشاره کرد و از متولیان خواست آیین های ویژه این ماه را در ساعاتی برگزار کنند که برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.