حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور گفت: انسان نباید ارزش‌ها را برای رسیدن به اهداف حزبی، گروهی و جناحی زیر پا بگذارد و بهره‌مندی از تقوای الهی و سیاسی لازمه فعالیت یک خادم خدمتگزار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان در مصلی قدس با اشاره به اینکه در مناسبات سیاسی و اجتماعی نیازمند تقوای سیاسی هستیم، بیان کرد: تقوای سیاسی یکی از سخت‌ترین تقوا‌ها است اگر انسان بتواند این تقوا را در امورات خود پیاده کند حتما مشکلات و نابسامانی‌های آن حوزه کاهش پیدا می‌کند. 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب مردم باید تداوم دهنده مسیر شهید جمهور باشد، افزود: باید در خط و مشی سیاسی بیشتر مراقب باشیم و امر به معروف و نهی از منکر سرلوحه کار‌ها باشد، تقوای سیاسی برای کسی که خو را در معرض انتخاب مردم قرار می‌دهد ارزنده است و باید دارای شجاعت، درایت و صداقت باشد و از سیاه نمایی و توهین دوری کرده و تقوای الهی را ملاک قرار دهد.

امام جمعه موقت زاهدان تاکید کرد: همه باید سعی کنیم همانطور که در تقوای الهی می‌کوشیم در زمینه تقوای سیاسی نیز تمام تلاش خود را به کار گیریم.

اکبرپور اظهار کرد: تقوا بهترین توشه برای سفر آخرت است، چرا که تقوا خداترسی درونی است که باعث می‌شود انسان در برابر وسوسه‌های شیطان مقاومت کرده و از گناه و خطا دوری کند.

وی تاکید کرد: طبق بیانات امام علی (ع) خدمتگزار نظام اسلامی باید دارای تقوای الهی، متعهد به اخلاق، مجاهد فی سبیل الله، عدالت، ظلم ستیزی، حسن شهرت و توجه به مردم بویژه محرومان باشد.

برچسب ها: نماز جمعه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار